50 Cent's The Massacre font! - Porcelain
Lot of glyphs used
Edited on Apr 07, 2015 at 17:38 by drf
It's from 50 Cent's 2005 album cover The Massacre. The title is not a font, but handmade with paint.
LTC Glamour Bold is close
From the booklet of Missy Elliott's album The Cookbook
@koeiekat, het is me inmiddels gelukt de letters (van Amsterdamsche Courant, etc.) in Adobe Illustrator te maken.
Ik zit de video een paar keer te bekijken en inderdaad; de meeste hoofdletters zitten erin. Ik ga een poging wagen alle letters in Illustrator te maken, dat moet te doen zijn. Nu kijken of ik iets kan vinden om de font van deze topic te maken.
Ik zag 'm een paar dagen geleden ook

Heb gevonden wie de commercial heeft gemaakt en specifiek wie de illustraties heeft gemaakt. Schijnt een vent uit Stockholm te zijn (Marcel Schmetz) die veel hand drawn fontdingen maakt, dus ik vrees dat alles handgemaakt is. Maar ik heb de beste man gemaild, dus ik wacht af of ik een reactie krijg.
Als ze niet terugmailen is dat de enige optie denk ik :P De ene font lijkt wel op Zone ExtraBold, maar het is 'm toch niet helemaal. Vooral de S lijkt niet...
Jij hebt de reclame van Sonneveld ook gezien, gok ik? Ik heb namelijk de makers al gemaild, maar zal (als ze antwoorden) wel maandag worden voor ze reageren. Hoewel ik vaker bedrijven gemaild heb voor fonts en nooit een reactie krijg.
Edited on Mar 14, 2015 at 00:42 by Nafets
All times are CEST. The time is now 09:15