the low can be, but the above is a little extend.
Please. What's the font?
What's font of "Domingo à tarde" and "Redação do esporte"?
Modificato su 08/04/2014 alle 20:21 da penguino
Helvetica don't a font.
What's he is font, on up?
Whats font ???????
Please
Modificato su 24/06/2011 alle 09:30 da Myotis
Fuso orario: CEST. Ora sono le 23:04